Blockat ut ett rum till Inlupp 3

Sådär. Nu har jag suttit ett tag och blockat ut ett rum tillsammans med några saker. Allt kan såklart skalas upp och ner som man vill, så poängen är bara att visa hur jag tänkte att min och Joels sista inlupp kan tänkas se ut (dvs miljön vi ska jobba i. En eldstad kan man ha partikeleftekter för eld i, det kan regna utanför det öppna fönstret (och finnas moln) samt tyg kan användas för sängen. Det blir nog en fin trädörr och träluckor vid något annat tillfälle. Först måste vi ju komma överens om hur vi vill att det ska se ut. Miljön är inte det viktigaste, men det är ju bra om det matchar till det övriga! :)


 

Sen har jag även lekt runt lite med partikeleffekter efter att ha tittat på några tutorials. Valde att först prova det på fen jag gjort sedan tidigare (till förra inluppen) och jag gjorde även en bana som den rör sig längst.

 

 


Kommentarer
Postat av: Marcus Edberg

Hej!

upptäckte din blogg nyss, skit najs blogg(y) Udrade hur du gjorde Navi och hela animationen?? skulle man kunna få en beskrivning på hur??

2011-07-01 @ 20:27:45
Postat av: Cattis

Hej!



Jag har skickat ett mail till dig med svar :) Hoppas det hjälper ^^



Mvh

Catrin

2011-07-02 @ 11:07:48
URL: http://catrinviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0