Inluppen planerad, nu blir det massproduktion!

Nu har jag och min kompanjon planerat vår sista inlämningsuppgift till Animation 2 och jag har påbörjat den första "inredningsdetaljen" som den elaka goblin-snubben kommer ha i sitt torn/rum. Joel har nämligen gjort en väldigt snygg goblin som ska bo där och helt enkelt vara elak. Han hatar enhörningar och fairies, så här kommer alltså hans matta = en enhörningsfäll! Väldigt inne just nu in the evil world:



Den ska få mer päls såklart och en fin man, men det är en början i alla fall. Lägg märke till den sjukt snygga tungan som hänger ut för extra effekt. EDIT: Här kommer manen också:



Sen har jag även fortsatt på draken. Det blir inga normal maps eller så och sen får vi se om jag behåller håret eller inte, men jag har i alla fall gjort all skinning nu, så alla controllers kan användas så man kan röra på honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0